Friday, September 27, 2013

Research




  According to John W. Best, "Research may be defined as the systematic and objective analysis and recording of controlled observations that may lead to the developments of generalizations, principles, or theories, resulting in prediction and possibly ultimate control or events."
  Research fulfills the gap of knowledge.

Research Process

  Realizing             
  Problem identification
  Theoretical framework
  Hypothesis formulation
  Research design
  Collection of data
  Data analysis and interpretation and
  Generalization of data
Scientific Research

  Science is the study of the structure and behaviour of the physical and natural world in systematic manner specially through observation and experiment.
  Results of science are developed from
  Observation and experiments
  They have the relationship of Cause and effect.
  Able to tested and retested
  Universally true principle
  So the result of Scientific Research
  Rigid
  Empirically testable
  Clearly defined variables
  Facilitates Direct observation and Correction
   Have fixed answer (Objectivity)
  Replicability (Can be tested again and again)
  Scientific research is focused goal of problem solving.It follows certain scientific steps, methods and it has the nature of replicability.

Characteristics of scientific research

  Its primary goal is to pursuit of truth as determined by logical consideration.
  The following are the main key characteristics:
1.       Purposiveness:
2.       Objectivity:
3.       Replicability
4.       Reliability
5.       Validity
6.       Rigor
7.       Testability and generality
Conclusion

  Scientific research follows  scientific  methods and tools  to explains its variable.
  So it is true to say that "Scientific research relies  on Real science rather than Idle science"




Saturday, September 14, 2013

සිගාලෝවාද සූත්‍රයෙහි සඳහන් පරිදි සුරාවට යොමුවීම..

මත්වතුර, මත්කුඩු හා දුම්බීම පිරිහීමේ දොරටුය

සිගාලෝවාද සූත්‍රයෙහි සඳහන් පරිදි සුරාවට යොමුවීම පරිහානියේ දොරටු හයෙන් එකකි. මතට යොමුවීමෙන් ජීවිත අකාලයේ විනාශයට පත්වන බව සත්‍යයකි. ඔබට සිත තුළ දැඩි චිත්ත අධිෂ්ඨානයක් ඇති කරගත හැකි නම් මතින් තොරව විසීම අපහසු නොවේ. වර්මානයේ බොහෝ තරුණ දරුවන් ඉන් ඉවත්ව අධ්‍යාපනයෙහි හා රැකියාවන්හි නිරතවීම මහත් සැනසිල්ලකි. එහෙත් සමහර දරුවෝ උපන්දින සාද, විවාහ උත්සව හා විනෝද ගමන් ආදියෙහි දී නොදැනුවත්වම එයට හුරුවෙති. සමහරු "ඉඳහිට" හෝ "හැමදාම නොවෙයි" කියමින් තමාගේ වරද නිවැරදි කරගන්නට උත්සාහ ගනිති. මෙම වරද නොදැනුවත්වම පුරුද්දක් බවට පත්වුවහොත් ඉන් ගැලවීම පහසු නොවේ. මත්ද්‍රව්‍ය නිසා අධ්‍යාපනය කඩාකප්පල් කරගෙන තරුණ ජීවිතය නිසරු කරගත් පිරිස් අප අතර කොපමණ සිටිත්දැයි ඔබම සිතා බලන්න. බුදුරදුන් වදාළ පරිදි මතට හුරුවීමෙන් ලැබෙන නරක ආදීනව හයකි.

1. සිය ධනය විනාශ වීම
2. දබර ඇතිකර ගැනීම
3. විවිධ රෝගාබාධ ඇතිවීම
4. නරක නාමයක් ඇතිවීම
5. නිර්ලජ්ජාවීම
6. සිතීමේ ශක්තිය (නුවණ) දුර්වල වීම

සුරාවට, මත්ද්‍රව්‍ය හා දුම්බීමට එරෙහිව ලෝකයේ දියුණුම රටවල් ද ඇතුළුව විශාල ප්‍රචාරයක් ගෙන යනු ලබන්නේ අකාලයේ වැනසෙන ජීවිත බේරා ගැනීමටයි. මත්ද්‍රව්‍යයන්ට පුරුදු වූ අය නිසා ඔවුන් පමණක් නොව පවුල, ගම, පළාත හා රට ලෙසින් සමස්ත සමාජයටම සිදුවන්නේ අභාග්‍යයකි. විනාශයකි. වර්තමානයේ අප රටේ සිදුවන බොහෝ හොරකම්, අපරාධ හා අහිංසක මව්වරුන් දියණිවරුන්ට අතවර කිරීම් හා මිනීමැරුම් පිටුපස සිටින්නේ බොහෝවිට සුරාවට හා මතට "ඇබ්බැහි" වූ පිරිස් බව ප්‍රකට කරුණකි. මත්ද්‍රව්‍ය ගැනීමෙන් මනස විකෘති වූ අයෙකුට උගත්, වැඩිහිටි, දෙමාපිය, ස්වාමීන් වහන්සේ නමක්, රටට වැඩ ඇති ජීවිත හා කාන්තාවක් යි ආදී ලෙසින් මනුෂ්‍යත්වයේ වටිනාකම් නොපෙනේ. වර්තමානයේ බොහෝ මිනීමැරුම් පිටුපස සිටින්නේ මත්ද්‍රව්‍යවලට හා තදින් සුරාවට පුරුදු වූවන්ය. තරුණ දරුවනේ, ඔබට සේවාවන් දෙකක් කළ හැකිය. පළමු කරුණ නම් ඔබ කිසිදාක සුරාවට මතට හා දුම්බීමට හුරුනොවීමය. දෙවැනි කරුණ නම් ඇසුරු කරන පිරිස් අතරටද මතින් වෙන්වීමේ පණිවිඩය රැගෙන යාමය.
දුම් නොබීම හෝ මංගල හෝ උපන් දින සාදයකදී මත් වතුර වීදුරුවක් නොගැනීම, සමාජයේ දී අඩුවක් ලෙස කිසිවිටෙකත් නොසිතිය යුතුය. ඔබ ඔබගේ ජීවිතය ගැන වග බලාගත යුතු බව අමතක කිරීම නොවටී. විශේෂයෙන්ම වර්තමානයේ සෑම තැනකම විසිර පවතින්නේ ඉඳුරන් මුලාකොට සිත් අතෘප්තිකර අවස්ථාවට ඇද දමන බඩුබාහිරාදියයි. බොහෝ දෑ ජීවිතයට පහසුවක් කියා ළං කර ගත්තත්, ඒවා නිසා ඇතිවන අතුරු ගැටලු හා ලෙඩ රෝග නිමක් නැත. මේ නිසා නුවණින් කටයුතු කිරීමෙන් තමාට තමා ගැන සිතා සතුටුවිය හැකි ජීවිතයක් ඇතිකර ගැනීම සෑම තරුණ දියණියකගේම පුතෙකුගේම වගකීම වන්නේ ය. තාරුණ්‍ය ලස්සනයි. එසේ වන්නේ දහමට ළං වීමෙනි.

මිරිස්සේ ධම්මික හිමි


Reference 


බුද්ධ දේශනාවන්හි සදහන් වන පිරිදි මේ මිත්‍රයා යනු....

බුද්ධ දේශනාවන්හි සදහන් වන පිරිදි මේ මිත්‍රයා යනු පුද්ගලයෙකුගේ ජීවිතයේ සාර්ථක බව හෝ අසාර්ථක බව තීරණය කරන එක් සාධකයකි.අපට මිතුරන් තෝරාගැනීමේදී බුදුරදුන් යම් කිසි පිලිවෙතක් වදාල සේක.එය නම් මිතුරෙකු තෝරාගැනීමේදී මුලින්ම අපට වඩා ගුණයෙන් ඉහල අයෙකු තෝරා ගැනීමයි.එසේත් නැත්නම් අපට ගුණයෙන් සමාන හෝ මිතුරෙකු තෝරා ගැනීමයි.අප බලාපොරොත්තු වන මිතුරාගේ එම ගතිගුණ නොමැතිනම් තනිව වාසය කිරීම වඩාත් සුදුසුයැයි බුදුරදුන් පෙන්වා දුන් සේක.

මිතුරන් ප්‍රධාන කොටස් 2කි. ඒ කළ්‍යාණ මිතුරන් (යහපත් මිතුරන්) හා පවිටු මිතුරන්ය (පාප මිත්‍රයන්).බුදුරජාණන් වහන්සේ
කළ්‍යාණ මිතුරන් සිව් දෙනෙකුත් පවිටු මිතුරන් සිව් දෙනෙකුත් බැගින් වදාලහ.මෙතැන් සිට අපි ඔබට පෙන්වා දෙන්නේ ඒ ඒ
මිතුරා තුළ ඇති ලක්ෂණයන්ය.

පාපමිතුරන්

1. අඤ්ඤදත්තුහර – කිසියම් දෙයක් රැගෙන යාමට කඩාවඩා ගැනීමටම තැත් කරයි.
2. වචීපරම – අතීතයෙන්,අනාගතයෙන් තේරුමක් නොමැති වචන වලින් සංග්‍රහ කරයි.
3. අනුප්පියභාණි – හොද දේත්,නරක දේත් බොරුවට වර්ණනා කරයි.
4. අපායසහායක – සුරාවට ආදී පව් කම් වලට උදව් කර අපායගාමී කරවීමට තැත් කරයි.

කළණ මිතුරන්

1. උපකාරක – අපට සැමවිටම උදව් කරයි.ආරක්ෂා කරයි.
2. සමාන සුඛදුක්ඛ – දුකේදීත් සැපේදීත් එකට සිටී.මිතුරාගේ රහස් රකී.
3. අත්ථක්කායි – පවින් වළක්වයි.යහපතෙහි යොදවයි.
4. අනුකම්පක – අනුකම්පා සහගතව දියුණුවේදී උදව් කර ආශිර්වාද කරයි.(ප්‍රශංසා කරයි)

සැබෑ මිතුරෙක්නම් තම හිතවතාගේ වැරදි පෙන්වා දිය යුතුය.නිවැරදි මග පෙන්වා දිය යුතුය.ඔබට තිසරණයේ පිහිටීමට,ධර්මය ඉගෙනගැනීමට,ධර්ම මාර්ගයේ ගමන් කිරිමට යම් මිතුරෙක් උපකාර කලේද ඔහුට දිවා රෑ වැදවැටුනද කලගුණ සලකා නිමා කල නොහැකි බව ධර්මයේ සදහන් වේ.අපට නිර්වාණය පිණිස ශ්‍රද්ධාව ඇතිකල ගත යුතු වේ.එම ශ්‍රද්ධාව ඇතිකරගැනීමටනම් ධර්මශ්‍රවණය කළ යුතු වේ..ධර්ම ශ්‍රවණයටනම් ධර්මය කියාදෙන කළණ මිතුරන් සිටිය යුතුය.

ඔබට තෙරුවන් සරණයි…


Reference 

Saturday, June 8, 2013

Wednesday, April 10, 2013

ALT+F11---->F5

Sub PasswordBreaker()
    'Breaks worksheet password protection.
    Dim i As Integer, j As Integer, k As Integer
    Dim l As Integer, m As Integer, n As Integer
    Dim i1 As Integer, i2 As Integer, i3 As Integer
    Dim i4 As Integer, i5 As Integer, i6 As Integer
    On Error Resume Next
    For i = 65 To 66: For j = 65 To 66: For k = 65 To 66
    For l = 65 To 66: For m = 65 To 66: For i1 = 65 To 66
    For i2 = 65 To 66: For i3 = 65 To 66: For i4 = 65 To 66
    For i5 = 65 To 66: For i6 = 65 To 66: For n = 32 To 126
    ActiveSheet.Unprotect Chr(i) & Chr(j) & Chr(k) & _
        Chr(l) & Chr(m) & Chr(i1) & Chr(i2) & Chr(i3) & _
        Chr(i4) & Chr(i5) & Chr(i6) & Chr(n)
    If ActiveSheet.ProtectContents = False Then
        MsgBox "One usable password is " & Chr(i) & Chr(j) & _
            Chr(k) & Chr(l) & Chr(m) & Chr(i1) & Chr(i2) & _
            Chr(i3) & Chr(i4) & Chr(i5) & Chr(i6) & Chr(n)
         Exit Sub
    End If
    Next: Next: Next: Next: Next: Next
    Next: Next: Next: Next: Next: Next
End Sub

REP-56055 exceeded max connections allowed Oracle Reports Error

REP-56055 exceeded max connections allowed Oracle Reports Error
If you're using Oracle Reports delivered as either a JSP or through the Reports Servlet, and you're getting the error "REP-56055: Exceed max connections allowed: 50", you need to increase the maxConnect value in the reports configuration file to a higher value.
  1. Find the file $ORACLE_HOME/reports/conf/repservername.conf

    where $ORACLE_HOME is your applications (not infrastructure) home, and repservername is your reports server name, i.e. rep_markr.
  2. Find the line <connection maxConnect="50" idleTimeOut="15">
  3. Change the maxConnect value to something like "100"
  4. Restart your reports server, i.e.

    $ORACLE_HOME/dcm/bin/dcmctl restart -co OC4J_BI_Forms -v


Reference


This was really supportive link and above solution really works
Thanks,